Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu oraz kopią faktury zakupu lub paragonem.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
PC Store Dariusz Więcek
Skarbka z Gór 25/5
03-287 Warszawa

Uwaga! Przed przystąpieniem do reklamacji możesz skontaktować się z nami pod nr. tel. 504 807 689 lub sklep@najlepszesuplementy.pl   w celu wyjaśnienia ew. wątpliwości na temat produktu.

Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

PC Store Dariusz Więcek
Skarbka z Gór 25/5
03-287 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl