

Pasta do zębów z ksylitolem - co to jest i kiedy się jej używa?
Co to jest błonnik pokarmowy i na co pomaga?
Jak usunąć toksyny z organizmu?
Jakie witaminy dla kobiet planujących ciążę?
Jak przyspieszyć wzrost włosa i wzmocnić jego strukturę?
Zwroty i reklamacje
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu oraz kopią faktury zakupu lub paragonem.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
PC Store Dariusz Więcek
Skarbka z Gór 25/5
03-287 Warszawa
Uwaga! Przed przystąpieniem do reklamacji możesz skontaktować się z nami pod nr. tel. 504 807 689 lub sklep@najlepszesuplementy.pl w celu wyjaśnienia ew. wątpliwości na temat produktu.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
PC Store Dariusz Więcek
Skarbka z Gór 25/5
03-287 Warszawa
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.