

Witamina C – właściwości zdrowotne, o których nie wszyscy wiedzą
Jak dbać o wzrok? Skuteczna profilaktyka wad wzroku
Rozważna suplementacja przy odchudzaniu – po jakie suplementy warto sięgnąć podczas odchudzania?
Trądzik pospolity – choroba skóry osób dojrzewających? Poznaj przyczyny i sposób leczenia trądziku hormonalnego
Zapalenie dziąseł – domowe sposoby na infekcje jamy ustnej
Zwroty i reklamacje
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu oraz kopią faktury zakupu lub paragonem.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
PC Store Dariusz Więcek
Skarbka z Gór 25/5
03-287 Warszawa
Uwaga! Przed przystąpieniem do reklamacji możesz skontaktować się z nami pod nr. tel. 504 807 689 lub sklep@najlepszesuplementy.pl w celu wyjaśnienia ew. wątpliwości na temat produktu.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
PC Store Dariusz Więcek
Skarbka z Gór 25/5
03-287 Warszawa
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.